جک جدید4

 پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …
همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم …
لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش
من دیگه درس نمیخوووونم اصلا !!! ^_^



کسی میتونه بگه طول و عرض سوریه چقدره؟ توی اخبار ایران سه ساله نیروهای بشار اسد هر روز پیشروی میکنن هنوز به اخرش نرسیدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این خانومهایی که میگن مردا سر و ته یه کرباسند ..
ناموسا واسه شما عباس قادری با برد پیت یکیه ؟!
اگه آره , بگین من انقدر باشگاه نرم ..
محمد بدنساز ^_^


دختره توی پروفایلش نوشته وحشی تز از آنم که بتوانی رامم کنی 
منم براش نوشتم :هررررررررررررررررررر هوششششششششش 
نمیدونم چرا بلاکم کرد
مردم اعصاب ندارن



هر موقع عکس شناسناممو می بینم :|










می فهمم این ذات آدمه که باید قشنگ باشه ...! :)




یکی از فانتزی هام اینه که جوون مرگ بشم، داغم بمونه به دل خانوادم :|
.
.
.
دعا کنید برام، فکر کنم دارم از دست میرم ^_^



طناز طباطبایی: اگه گفتین معما چیه بچه ها ؟
جیگر: یک سری سوالات که جوابهای نا مشخصی داره .
طناز طباطبایی: نه جیگر جان جوابه مشخص داره !خب حالا معما...
اون چیه که اول ۴ تا پا داره بعدش ۲تا بعدش ۳ تا ؟!

(هیچکس نتونست جوابه درست بده )

طناز طباطبایی: میشه آدمیزاد که آخرش با عصا راه میره !
کلاه قرمزی: آخه عصا پا میشه ؟!
جیگر : دیدی جوابه نا مشخص داره . . .



مغز جالبترین عضو بدنه 
.
.
.
.
.
.
.
.

از زمان تولد تا موقع مرگ کار میکنه به جز سر امتحان و خطبه عقد




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:,

] [ 15:44 ] [ mina ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه